BACK IN BUSINESS..

Jo, ni läste rätt. Jag är tillbaka, hehe. Inte för att någon är speciellt intresserad av att läsa vad jag gör, eller att jag har något speciellt att skriva om - utan bara för att jag vill det.

Skolan idag var väl ungefär lika seg som vanligt, efter lunch var det hemkunskapsprov och efter det så tog alla nior bussen in till stan för bio, Slumdog millionaire. Filmen var väl faktiskt ganska bra, vi slapp ju skolan iaf. Lite irriterande är ju att vi inte kan få se en ny film, utan en som gick på bio för längesen. Jaja, who cares.

Idag blir det en lugn kväll, tänkte försöka fixa en ny design (tillfällig men ändå roligare än den här kanske..)
Hörs antingen sen eller imorgon.  Puss ♥ / alex
ps. min fot dödar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0