101021 - goodmorgning lovers

minusgrader. -8grader. det här är inte okej! det är alldeles för kallt, och jag fryser som en liten skit och det är verkligen inte kul!
har redan varit i stallet och släppt ut hästarna, eftersom jag börjar halv tio idag istället för 11.10 så känns det inte alls värt att sova en stund igen. så tänkte kolla runt lite på datorn och sen kliva upp och fixa mig.
är överhuvudtaget inte motiverad att välja kläder, pallra mig till skolan osv. men så kan de vara ibland, det kommer vara värt det sen när man har gått ut! även om det känns far far away nu! ;)

på skolan
väntar en föreläsning av Pigge Verkelin, han är superentreprenör, så mycket mer vet jag inte. förutom det tragiska som hände honom och hans familj i Thailand för flera år sedan. slutar halv fem så de blir en låååång dag..

latero!


weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0