do you know what's worth fighting for?

vi har en grävling som springer runt i området. läskigt. för visst äre dom som biter tills de knakar? jag vill inte bli ihjälbiten av en fet svart/vit jävla grävling iaf. ska sätta ut en fälla imorgon..

förövrigt har jag haft en helt okej dag. skolan rullade på. eller ne, det gjorde den inte alls. satt med lite folk i matsalen halva dagen och tröck i mig mackor och surrade. gjorde allt annat än det som skulle göras iaf. fattar noll. behöver akut hjälp.
träningen med stampis lyste upp kvällen iaf, sen säsongspremiären av greys anatomy och såklaaart kungarna av tylösand!

imorgon äre sovmorgon, men inte får man njuta av den heller. klockan ringer 06.00 så johnblund kallar på mig. måste släppa ut alla hästarna i stallet. 16stycken. satan vad tungt de känns helt plötsligt. sen får de nog bli en springtur, eller iaf en promenad. måste läsa 70sidor i nån bok också eftersom första läsloggen tydligen ska vara inne snart, duktigt av mig att börja med saker i tid :')

har världens bildbrist också. men min kamera är på lagning nu allefall. lucky yooou.
godnatt trogna läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0