dregelvarning!

kardemumma! länk till snyggingen har du här!
 


har alldeles nyss kommit hem från skolan, tänkte slänga i mig lite fika eller nåt sånt(scones alltså...) innan jag tar mig upp till stallet och fixar allt där. ska försöka skriva klart min argumenterande text innan dess också så man får det gjort nån gång. isåfall är det enda som behöver göras till nästa vecka att träna på talet som jag, julia och oliva ska hålla på måndag, PÅ ENGELSKA! men det känns ganska lugnt ändå, brukar sluta ganska bra också. oliven och jag tränade lite idag å då blev de ju kung, improvisation fungerar alldeles lysande!

"Improvisation is the practice of acting, singing, talking and reacting, of making and creating, in the moment and in response to the stimulus of one's immediate environment and inner feelings." SÅDESÅ!

latero lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0