dutti flikka :')

Thihi. Lite små stolt jag känner mig nu. Råkade trycka på ändra tema av misstag och då kraschade hela desingen och alltihopa. Svor, skrek och var totally crazy här hemma. Stackars Emelie och Tova.. Fick iallafall ordning på det, alldeles själv :') hihihi. Inte världens snyggaste och mest funtionsfyllda design men är lite stolt över mig själv ändå. Men nu räcker det med egoboost!

Syster min kom tillsammans med våran lilla granne Tova kommit på den underbart fantastiska idén att baka, och inte någon tråkig sockerkaka heller, utan kolakakor! Så detta är vad jag tänkte avnjuta nu, mmm!
Har inte varit i stallet idag, och det känns kan jag säga. Klockan tickar så oerhört sakta så man blir ju mörkrädd. Trodde det började närma sig sängdags men inte då. Klockan är ju bara barnet. Kanske ska ta och samla mina krafter och plugga lite, engelskan behöver skrivas och svenskan skall läsas!
Blir inge mer updatering ikväll. LOVE ♥

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0