expert på att rodna


fulbilden :')

har varit så jävla grym och läst allt jag beöver läsa. nu ska jag bara börja skriva den andra läsloggen men den ska ju inte in förrän på måndag så de är ju lugnt än så länge. skönt att va klar med hälften iaf!

klickade på nån länk till andreas weise låten, haha så otroligt ful låt, men den fastnar i huvve.. "han är störst, han är bäst, han är vackrast! Han är Andreas Weise!" men nu ska jag återgå till engel, natteravn, til dig, osv !!!

nu stänger jag ner datorn, om jag inte får nån crazy energikick och skriver klart loggen, måste ta mig en dusch också, sen se på desperate housewifes och få i mig lite kvällsfika innan det blir sängdags.
imorgon är en lång dag, precis som alla andra onsdagar, börjar 8.30 och slutar 16.05. därefter beger jag mig till stallet och cattaträning, så dagen avslutas ju på ett bra sätt iaf! godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0