home!

är hemma nu igen, varit det en stund också. skulle egentligen sluta fyra men vi va så jävla grymma så fick gå typ halv 12. är oerhört stolt över mitt & jw's jobb med tapeterna! 68.. 69..70..71, helvete vad var jag på?!? 1..2..3 :') men det var lätt värt att kliva upp 6 när man slutade så tidigt! nu håller jag på att fixa lite käk sen bär de av till stallet. Ikväll tillbringar jag och syster kvällen hemma hos pappa. hörs kanske när jag är hemma igen. xoxoxo



don't stop believing, hold on to that feeling..


Kommentarer
Postat av: jw

du gumman jag är äckligt stolt över oss :') ♥

2010-10-14 @ 13:28:44
URL: http://annajosefinewesterlund.blogg.se/
Postat av: Mia

Ååååhh! Men underbara kärleksfulla Pappa Hans <3 Men guud, blir tårögd :)

Pappi med fislisa.



PussPåre!

2010-10-18 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0