kolla vad som trillade ner i brevlådan idag!

De alltid lika hemska skolkorten. men egentligen orkar jag inte klaga/bry mig heller.
Synd bara att man ser ut som man ska döda kameran jämt. Men släkten tycker ju dom är lika fina ändå. big lie. Ser ju ut som jag har hårförlängning också, inte alls bra. :')




bp10a.

Fick även en fråga om vad jag har för storlek i min Animo kavaj, den är i strl 42 i animos italienska storlekar, och det motsvarar strl 36, modellen heter Animo Leyla. Ser ut som den nedanför, dock har jag svart med rosa detaljer på. Priset ligger runt 4200kr. Jag ääääälskar den!!!!



Idag har jag varit hos veterinären och kollat tänderna på Stampehjärtat, skrittade dit och hem eftersom det är så nära. Var inge större fel i munnen på honom, dom raspade litegrann. Åt lunch där med personalen eftersom han vart så trött av lugnandet :') han stog och vilade huvudet i backen för han blev så trött. sötnos ♥
Skulle egentligen följa med Emma hem och rida Sigge men hade helt glömt bort att det var möte idag så fick ställa in de, får rida honom på fredag dan innan tävlingen istället. Nu ska jag plugga lite. Todels!

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Gud va fin du blev på skolfotot!:o

2010-10-16 @ 00:05:53
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Mia

Men ge dig kangalisa! Det var ju en sinnessjukt fin bild. Bara att ge. GE FASTER nu!! För släkten tycker ju om dom ;) TRUE!



PussPåre!

2010-10-18 @ 20:36:30
Postat av: Anonym

Måste säga att du blev fruktansvärt fin på skolkortet :)

2010-10-18 @ 22:31:36
Postat av: Ida

Kan du lägga ut en bild på din kavaj eller skicka en länk? :)

vart köpte du den? :) bra blogg!

2011-08-01 @ 13:23:49
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0