LEDIG

Hej på er, idag är jag ledig, väldigt skönt! Orkade inte skriva mer igår. Kändes inte rätt.
Men igår slog det verkligen en att vad som helst kan hända, när som helst. Det gäller verkligen att ta vara på varje sekund

Sov inte så länge idag, klev upp, tog en dusch och sen bakade jag scones ♥ asgott, haha. Efter det har jag bara renskrivit u-sek mötet på datorn, kikat runt lite på bloggar och på fejjan. MTV är igång på tvn och dom måste ju ha nån gammal musik dag, bara såna där gamla jobbiga låtar.. Nu ska jag byta om och åka upp till stallet, blir nog lite trimning idag eftersom det är träning imorn. Plus skitväder ute. Hörs sedan kanske. Todelss



teater tiiiiime. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0