tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen?

nej. nu har jag fan bestämt mig. nästan. blir nog tävling imorn ändå, åker dit och provar första klassen iaf. kan inte hända mer än att det går åt helvete, och då får jag väl ta det då. men hittils har han alltid funkat på tävling så vi hoppas på en sån fortsättning också. var iallafall jättefin idag, trimmade bara, förutom några bommar på slutet. bettet kändes bättre än förväntat, kanske funkar ett tag om jag har tur.  jag är helt slut i benen och magen, stoooor hezt att rida ihop.

har precis tryckt i mig tacos och tagit mig en varm dusch, man känner sig ju som en isbit när man kommer hem innanför dörren nu för tiden. kalla fossingar är det värsta som finns.
blir tidig morgon imorn, eller måste upp sju typ.

ha en bra kväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0