it feels so right to be here with you.

Hej mina älskade vänner :') Imorse klev jag upp runt 9, bakade scones - vilket inte är så ovanligt faktiskt. For upp till stallet och fixade allt till båda hästarna, kollade när Stampe blev skodd och så. Fick sms av Stefan som ville ha sällskap ut på promenad så hakade på med snela hesten, var ute och skrittade bara, nästan två timmar. Var faktiskt väldigt skönt. Men längtar verkligen inte till vintern. Nu ska jag och mina fina vänner Lina och Josefin ta oss an företagsekonomiuppgiften tillsammans. Slår vad om att dom fattar ooootroligt mycket mer än mig!!!!

Have 2 study. Hörs ikväll. LOVELOVELOVE

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

2010-10-19 @ 17:39:22
URL: http://linneaenmark.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv. :') asså nu börjar jag typ gråta... jag kommer typ inte ihåg så mke av provridningen hehe jag var så nervös så att jag skakade:]

2010-10-19 @ 17:42:39
URL: http://linneaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0