Without you I would fall apart.

amanda strömqvist, min abolsut absolut absolut bästa vän. hon som alltid står bakom mig när jag faller. hon som alltid tar mig upp till toppen. hon som jag alltid finns inom mig, överallt . hon som alltid får mig att skratta. hon som alltid får mig att känna mig speciell. hon som gör varje dag värd att kämpa för. hon som är den pusselbiten i livet jag inte kan leva utan. hon är den människa som betyder mest för mig på hela jordklotet. av åtta miljoner människor finns en, en enda, som jag kan lita på till hundrafemtio procent. utan dig är jag inte hel, utan dig existerar jag inte, utan dig är jag inte mig själv. och därför kommer jag aldrig lämna dig. aldrig. jag fungerar inte utan dig, du är det bästa jag har hjärtat.


och det klart man bara älskar gamla bilder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0