jag får liksom ingen ordning



failbild.

Nu är jag hemma igen, nyduschad & babymjuk. Efter skolan tog jag en glass med Julia på donken, ehehe. Sen åkte jag med mamma till Equeen och lånade hem tre nya bett, bara att hoppas nåt av dem blir bra. Sedan svängde vi in på Wått & Torrt och provade ut storlek Canada Goose jackan, kärlek på den! Blir till att beställa den så fort pengarna trillar in på kontot.
 Blev en sväng till Birsta efter det, blev lite småshopping där med, ett linne, jeans(som ska lämnas tillbaka imorgon eftersom jag va för fet typ), en tröja, underkläder och hårfärg+lite smågrejjer. Känns bra att jag har lite pengar kvar ändå! Slog precis på tvn och då började Good Luck Chuck på 6an, så eftersom det inte verkar vara något annat så blir det nog att titta lite på det. Nu ska jag krypa ner under täcket och bara mysa, är ju så himla kallt nu.
Känns verkligen att det börjar bli vinter snart igen!

puss på er ♥ / alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0