LONG DAY

Idag har varit en låång dag, men har hunnit med massor. Imorse for jag och mamma iväg till stugan och åt lunch hos mormor och morfar. Var där till halv 3, då åkte vi hem och iväg till stallet där 3hästar skulle fixas, en skulle ridas och jag skulle packa tvätta och fixa klart allt inför imorgon! Kom nästan nyss hem, blev så vi åkte å¨max och käkade lite, batteriet börjar bli urladdat ;)
Nu kollar jag på Fullt hus 2 som är på tvn, rätt så kul film. har sett den förut men har aldrig tänkt på att oootroligt snygga Taylor Lautner är med i den. Som yngre dock men ack så snygg han blivit!

Nu ska jag inte pladdra på mer, ska duscha och lägga fram allt nu. Blir tidig morgon imorn, men är grymt taggaaaad !!!! Han är så fin i knoppar osv nu :') puss på min sötnos.

Todelss ♥ / alex


mmmmmmhm, eyecandy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0