MIXXX

Tjaahh! Blev ingen bloggning igår för jag orkade inte, lala! Min blogg, jag bestämmer.
Gick allefall kalas på tävlingen igår :') han var så duktig så! resultat finns HÄR. Och dom där åtta felen i omhoppningen i 110n låter mer än vad det var, han blev så sjukt stark så tänkte lägga en volt, men då sög han tag i hindret i 490747km/h, men hann inte precis svänga riktigt, fick tillslut stopp på honom så vi lugnt och kontrollerat kunde ta om det, sen nollade vi resten, tog långa vägar så fick tidsfel också. Men jag kan inte annat än vara NÖJD !!

Skolan idag var sjukligt seg, hade bara ont i huvet, var HUNGRIG, och mådde dåååligt! Tog bussen hem, åkte och fixade allt till min pärla, pussade på honom och bara myste. Blir en joggingtur ut i skogen med honom imorgon, bara lufsa på lite och röra på kroppen. min bebis ♥ :')
Förresten, jag är LEDIG imorn, så himla skönt! Kommer vara det nästan alla tisdagar fram tills november hoppas jag. Ibland är skolan rätt bra ändå.

   
Några bilder från skolan idag, den första skrattade jag och Olivia massor åt, haha! humor

Nu ska jag kolla på Letters to Juliet. Hoppas på att den är bra, har inte sett trailern eller nånting men ja.
Godnatt sötnosar! ♥ / alex

FÖRRESTEN? Ska jag ladda upp filmerna från Härnösandstävlingen?
Bilder kommer snart, hoppas jag! :) En stillvideobild får duga än så länge!


Kommentarer
Postat av: majanylunnnd

borde du göra, blev filmen på 110 bra?;)

2010-09-14 @ 07:09:19
URL: http://stylebymemliemaja.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0