MYSSÖNDAG

Idag har jag haft en riktigt mysdag, bara tagit det lugnt. Sov tills jag vaknade, åkte iväg med mamma och syster till mormor och morfar i stugan, där åt vi lunch och bara latade oss. Vid halv fyra åkte vi hem, tog in alla hästarna i stallet, tog en promenad med min älskade heeest och nu sitter jag här igen. Kvällen tänkte jag ägna åt spanskaplugg och Ensam mamma söker!

Igår spenderades kvällen med mina kära vännor, trevligt hade vi! Lång kväll med mycket surr och skratt.
NU måste jag börja plugga, så kanske jag får några fria timmar framåt kvällskvisten.

Måste även passa på att säga grattis ännu än gång till älskade bästa Josefine Wengelin som idag vann första kvalet till Prins Carl Philips Pris som går i Globen. Grattis till henne och hennes fantastiska Calle Kvalster ! ♥

 
Älskar dig vännen!

Puuuusssss / alexxx


Kommentarer
Postat av: wengfläng

taack alexx! i love you too <3

2010-09-28 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0