NAMNLÖS :')

FLERA gånger senaste tiden har jag på typ en sekund fått sprängande huvudvärk, sådär när huvudet bultar och ögonen nästan svartnar, allt snurrar men man ser ingenting. Fick det idag direkt efter sista lektionen, plågade mig till bussen och precis när jag kom hem innanför dörren så släppte det eftersom.. Drack en massa vatten och tog en huvudvärkstablett så nu är det typ borta. Men jag fattar inte vad det kommer ifrån, sist jag fick det var jag tvungen att sova flera timmar och kunde inte se minsta lilla ljus, är faktiskt jätteläskigt ! haha :(

Aja, är som sagt hemma nu iallafall. Ska slänga i mig lite fika och sen dra mig till stalleeeet, ingen aning om vad jag och Stampis ska hitta på för äventyr idag, men det brukar lösa sig! Fortsätter tjata om hur taggad jag är till tävlingen, iiih. Börjar ju bli lite små pirrigt !

Ikväll har jag lite planer, eller kanske inte, det brukar ju kunna ändras. Får se hur det blir helt enkelt!
Igår städade jag iaf rummet, rensade ut garderoben och bäddade nytt i sängen! Blir ju mycket mysigare att somna när de är ordning, vilket det ganska sällan är i min lilla lya.. ;) hehe.



Nu ska jag fika lite iaf. Puss ♥ / alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0