NYTT FÖRSÖK, IGEN..

Häromdan fick jag bara för mig att det kanske är dags att damma av gamla bloggen och skriva nåt inlägg lite då och då. Brukar ju inte vara så många som läser, men är ganska skönt att få skriva av sig ibland, om allt, eller ingenting. Rätt mycket har ju hänt sen sist, har börjat gymnasiet, samhälle/ekonomi på Thorén Business school och jag trivs alldeles utmärkt. Slipper den där traditionella tråkiga gamla undervisningen med 42sidor att läsa i ointressanta böcker eller 100tal att räkna på 40minuterslektioner, men visst saknar såklart Bergsåker lite, men det är ytterst liiiite! Typ världens bästa svenskalärare, spanskalärare och en underbar klass.
Men trivs bättre och bättre i nya klassen, tur jag har iaf 4 stensköna brudar som gör mina dagar!

Sen har det såklart varit en hel del tävlingar där vi radat upp segrar och placeringar, kvalade ännu en gång till MHPC finalen som går samtidigt som ponny SM. Men våran historia blev en historia med ett tragiskt, sorgligt slut, som gjorde halva denna sommar till en sommar fylld av massor utav tårar efter ett alldeles för hastigt slut där jag förlorade min älskade, underbaraste, finaste, bästa Flying Wing. :'( min lille bebis..

Efter mycket letande så hoppas jag att jag hittat mig en ny stjärna, han har iallafall fått mig tillbaka på fötter, fått mig att känna att det är värt att fortsätta med det jag älskar mest. Denna fina varelse (med det inte lika fina namnet) Muskoka, eller Stampe som han kallas, är en 16årig valack, 168cm hög, han har tidigare tävlat internationellt, men senaste åren nationellt runt om i Sverige, känns verkligen som vi klickat, och ska bli spännande att se hur det här blir! Än så länge känns det väldigt bra iallafall! Känns roligt att ta steget in i storhästvärlden, och jag hoppas och tror att vi kommer få hur kul som helst!

Tror att det här får räcka
för det här inlägget, blev ju en liten början allefall.
Avslutar med en bild på himlens vackraste ängel..



Vila i frid, min finaste. ♥ jag saknar dig, varje dag
I was so afraid, now I realize
Love is never wrong and so it never dies
There's a perfect world, shining in your eyes
And if only they could feel it too, the happiness I felt with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0