OHYEAH

Spanskaprovet imorse gick så jävla lätt. var BUSenkelt <3<3<3<3<3<3<3 resten av dagen trallade bara förbi. Gick runt och kikade lite på kläder med Jullan på lunchen, köpte en mysskjorta också, sen surra vi bara på och keeeka lite käääk. Gooooos. Typ. Nu ligger jag bara och myser i sängen.
Var på Birsta en stund förut med mami och my dear littlesister, hittade en asmysig tröja som bara måste bli min! Men måste få mina pengar först. HMMMMMMMMM. Less. Det som finns kvar nu måste läggas på jackan. Nu surrar jag bara tomma ord. Finfinfinfinfint de. Ska se vilka som åker ur Idol nu, inte vilka som gick vidare. Utan vilka som är ute, over and out. Vet inte ens vilka jag vill ha kvar eller inte. Avslutar ett helt världelöst inlägg såhär. VIKKEN STIL VAAA???



Så länge du är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0