SKARE VA SÅ SKARÈ

Kommer bli svinbra dehär! Mötet gick bra allefall.
Nu ska vi grejja till de här så de blir precis som det var när man själv va liten! Oh, nostalgi. Jag älskade att vara barn, jag såg upp till de "vuxna". Nu är de våran tur att se till så de blir så igen.
Nemen nu surrar jag bara på. Vi ska skapa en "ny" ungdomssektion på KÖNGsnäs! Alla nya kloka huven tillsammans med de "gamla" kanske ännu klokare kommer bli kalas.

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Varit hos min priiins, klippt honom så nu är han blank som en säl. Juste, har klippt min egen kalufs också...... KUL.

Imorgon äre skolan som gäller.. 08.30-16.05, sen blir det Cattaträning!
Nu blir det sängen för mig iallafall. Är trött som 17. 18. 19. 20..
Godnattt ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0