bortglömd blogg.

Har glömt att jag har en blogg, men vem bryr sig? ;)
 I fredags va de mattenationella i fyra timmar, sen en lektion innan jag slutade. Då for jag till Robbie och red lite i ridhuset, han va jätteduktig som vanligt. På kvällen var jag grymt trött och slocknade strax efter elva.. Igår klev jag upp rätt tidigt och åkte till stallet igen, red ut i skogen med Emma och sen fixade jag allt och for hem. Duschade osv och vid tre åkte jag till Andreas. Vi såg på film, spelade monopol, myste och tog de bara lugnt typ. For hem vid halv ett idag och direkt till Robbie. Red i ridhuset och hoppade lite, skitkul och han va så duktig hihi :D Längtar tills träningarna är igång och sådär, tror det här kan bli skitbra :D


 En bild på finafinfa gullehästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0