filmfredag/biolördag/myssöndag+övningskörning

Fredagen bestod av skola, sedan hem och mysa med min älskling, på lördagen sov vi till tolv och halv två befann jag mig på ridskolan tillsammans med Emma för att ha barnridning. Därefret fixade jag till mig och åkte in till stan för att köpa nya skor(mina andra likadana gick sönder i veckan så fick ut ett par nya). Åkte hem och sedan kom Andreas, vi begav oss då in till staden för bio med lina, jw och några fler, mysigt! Dock var Paranormal Activity 3 ingen jättehöjdare att se, LÄSKIGT. Somnade iallafall till slut när vi kom hem runt ett och sov ut idag också, frukost på sängen, satc och sedan middag hos mormor och morfar. Övningskörde lite över en timme efter det och det det gick riktigt bra, kom in med ett leende på läpparna. Har nyss placerat mig i soffan med en ben&jerrys, mumma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0