håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar, va med dom som vill dig väl även om dina fickor är tomma.


vad vore jag utan dig? ingenting alls. ingenting.ingen förstår mig som du gör!

Kvällen igår rockade fett. Ett tag iallafall. Hade väldigt roligt tillsammans med mina bästa brudar. Dock slutade allt lite konstigt, men som löste sig till slut. Kom hem efter tre nån gång tillsammans med min kärlek. Fikade lite, låg och pratade och myste. Sen hade klockan dragit iväg. Somnade alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt. Ligger på sängen och ser på tv nu, är grymt trött. Idag har vi bara legat i sängen, sen var jag en stund i stallet och på middag hos mormor och morfar. Nu väntar jag på att Andreas ska komma tillbaka, och ska även försöka få lite matteplugg gjort innan jag somnar ikväll. Hoppas ni haft en grym helg vaaaaaa! PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0