I'm bulletproof, nothing to lose

Jag är där igen. Livet leker och jag mår så jävla bra. Underbaaaaart!

Helgen var så jäkla bra, massa mys i fredags och party hos jossan i lördags som var kulkul. Söndag & Måndag tillbringades med mitt hjärta. Eftersom badrummet renoveras och vi inte kan duscha hemma är det enklare för mig att vara i stan då jag ändå går i skola där, så har jag inte varit hemma på en vecka, och för mig som är värsta hemmakär är det jobbigt heheh, så ikväll ska jag HEM och mysa med la familia! Annars rullar livet på, känner att jag är tillbaka på banan och det är så jävla underbart!!!

BOB KOMMER PÅ TORSDAG, WIHO!


gothiacup, 09 -magi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0