No one wants to be left scared and lonely

1 dag kvar, imorgon kväll står det en häst i min tomma box. Det känns underbart!

Igår var jag och mamma och handlade lite grejer, nåt bett, vantar, strumpor och lite småsaker till stallet. När jag kom hem igen besök fick vi besök... that's it. Hade väldigt svårt att somna, snurrade mycket jobbigt i huvudet men samtidigt fick jag lite inspo till svenskauppgiften, vilket är bra för den måste påbörjas ikväll! Somnade iallafall till slut och vaknade upp imorse i den finaste famnen jag vet! Har haft historiaredovisning på morgonen och nu sitter jag på engelskan, ska börja på nån berättelse, efter detta är det FEK och sen ska håret få sig en omgång hos frissan, hur? I don't know! Aja, hörs lateroooo, love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0