skinnbyxor och hästisar

VÄRT. Har funderat på att köpa skinnbyxor jättelänge. Hittade ett par igår i min storlek som inte var så fasligt dyra heller, la undan dem och gick och köpte dom idag. OCH. Nu när jag är hemma så är det ett stor jävla hål i dom ♥ mm, verkligen min tur.

Annars har väl dagen varit helt okej. Sov jättedåligt inatt, låg och stirrade i taket i flera timmar, hade grus i ögonen och  när jag väl somnat så vaknade jag gång på gång. Låg vaken imorse när Andreas larm ringde klockan sju. Själv började jag inte förrän tolv och lyckades somna en liten stund innan mitt larm ringde iallafall. Hade mentorstid, matte och spanska. Sen slutade jag. Nu gör jag ingenting, måste börja plugga historia. Har hittat min drömhäst också. LYCKA. Dock står den på andra sidan jordklotet men vi får väl se vad det blir av det. Har faktiskt hittat flera på samma ställe så bara att hålla tummarna, wihooo.


här är tre av de fina varelserna jag har hittat. den första är favoriten men de andra är inte heller så pjåkiga. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0