zzzzzzzzzjukt trött.


Såhär känner jag mis just nu. Nedklubbad med ett vedträ hihih. Gick inte ens länge idag och börjar inte förrän tolv imorn så ska se till att verkligen få mina timmars sömn inatt.. Har bestämt mig för att springa minst två dagar den här vekcan och kan säga att det inte blir idag, 6 to go. Ska plugga riktigt den här veckan, se till att få småsaker gjord i tid osv. Så säger jag nu, och när det kommer till kritan så har jag skjutit upp det iallafall, hehe.

Just nu är jag inne i en jobbig fas i livet. Har avgörande beslut som tynger ner mina axlar, beslut jag känner att jag inte klarar av att ta. Vet inte vad jag vill göra och vet inte vad jag borde göra. Innerst inne vet jag men det är så svårt att se någon framtid i det. Är förbannad på mig själv för att det är som det är. Dock är det ju ingen annan än jag som har satt mig i den här sitsen så bara att gilla läget antar jag.. Vet bara att jag måste göra något nu, det kan inte gå längre nu..

Det var allt jag hade att bjuda på för tillfället. Roligt vaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0