det är bara jag som krånglar ibland

Är hemma nu igen. Ska snart iväg till mormor och morfar och äta. Lyxigt att ha dom i samma stad nu ;) Igår var jag på tävlingar på Färsta, gick bra för de flesta och Jossan kvalade äntligen till 140 så grattis till henne! Följde som sagt med henne hem sen tsm med Maja. Tog en snabb dusch innan vi blev bjudna på godmat av Nina! Satt och pratade och åt länge. Myspys.

Senare så tröck vi i oss en massa onyttigheter (chips<3<3<3!!) samtidigt som vi såg på tv och en skräckis. Somnade strax före ett nån gång. Idag var vi en sväng på Färsta innan mamma hämtade mig. Har duschat osv och ligger nu bara och slöar.

PUSSHEJ. (och dessa intressanta inlägg är det bästa ni vet :')
ps. jag är ledig imorn, äckligt skönt. ska bara till skolan på utv.samtaaaaal vid ett!

Kommentarer
Postat av: Jossan

tack för en kuuuuuung helg Alex!! love you <3

2011-10-09 @ 16:41:20
URL: http://josefinewengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0