du är bäst nu, men du var bättre förr. våra brister, gör oss till människor.

Sitter på skolan nu. Gjorde ont att öppna ögonen och kliva upp imorse, orkade verkligen inte. Är så otroligt less på skolan. Pussade på min halvt sovande prins innan jag gick till bussen och sen halvsov jag in till stan. Har företagsekonomi nu, sen tre lektioner till innan den här mördardagen är slut. Då ska jag gå upp till mormor och morfars lägenhet innan de bär av till körskolan och den där jobbiga långa kursen... Efter den bär det direkt av till ridskolan och USEK möte, ingen rast ingen ro. Men jag gillar de, hatar att inte ha nåt att göra och har ju all tid i världen nu när jag inte har häst, så otroligt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0