French Liner

Mamma hade sett denna penna förra veckan och köpte den. Testade den i början av veckan över ett ljusrosa/hudlfärgat nagellack, och över det målade jag på ett bra genomskinligt topplack. Den sitter som berget, nu fyra/fem dagar senare har de börjat släppa lite på topparna men de är ju bara att bättra på det då.

Helt klart värd att testa! Budgettips som får naglarna lite finare(till och med mina som är korta, trasiga och fula ser bättre ut). Finns på både Kicks och Åhlens vad jag sett.



Jag har även börjat smörja in naglarna och nagelbanden med Myrraolja, tycker det har gjort mina spruckna nagelband både mer återfuktadee och mjukare. Grrrrymt sa grisen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Smart grej bruden! Taggar vi till nästa helg?!?! Blir det något?:D

2011-10-14 @ 15:46:49
URL: http://majanordlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0