headache <3

Jävla huvudvärk. Går runt och spänner mig och har ont i huvudet hela dagarna. Orkar inte med det. På eftermiddan när man kommer hem från skolan är man helt slutkörd för att man fått fokusera hela dagen. Tror det är sags att besöka en optiker kanske.. Vore väl på tiden..

Just nu är jag med min kärlek, och då försvinner alla problem som finns i hela universum. Underbart.



och. det vore verkligen inte fel att få befinna sig på någon annan plats nu när höstkylan och vintern kommit fram igen. tänk er en lång vit strand, klarblått vatten en brunbränd kropp och en eller två underbara veckor tillsammans med de människor man tycker bäst om. oooh, jag vill iväg nånstans nuuu.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det skulle inte vara fel att få lämna det här landet och kylan ett tag :)

2011-10-12 @ 11:47:46
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0