HELLO, I'M BAAAACK. och så ekar det.. fml.

Har inte hänt så mycket i helgen hurrni, varit lite sjuk, sett på skräckfilm, ätit onyttigheter, kollat på ponnytävlingar, kollat på badrum och kök med la familia, inte suttit vid datorn alls och bara tagit det allmänt lugnt. SKÖN HELG. Nu räknar jag ner tills fredag då det är lov, ska se till att planera in en massa skoj så man kan njuta till fullo. Har slapp FNvecka på skolan, verkar inte alltför roligt och ändrat schema är det också så måste vara där cirka 3h extra varje dag utom på fredag då vi slutar före lunch. Ska iväg och ära hos mormor och morfar snart sen hem och tare lugnt igen. Funny funny very funny, not.



Bjuppar på den snyggaste bilden på mig på länge. Men där var allt så jävla bra och jag så äckligt lycklig. Ge mig dessa dagar tillbaka och ge mig värme och sol igen. Hatar kalla tråkiga hösten/vintern. Så denna får avsluta ett allmänt deppigt inlägg. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0