eh oh eh oh oh,

Vaknade upp imorse med mitt hjärta. Dock började han senare än mig så fick tvinga mig upp och åka iväg till skolan. Där rullade det väl på halvsegt, hade fyra lektioner och slutade vid tre. Strosade runt på stan ett tag innan jag tog bussen hem. Tog in hästarna uppe i stallet och sedan har jag inte gjort någonting alls.

Just nu håller jag på att fixa in lite ny musik på mobilen, ser på tv osv. En simpel torsdag helt enkelt.
Nu ska jag gå och hämta ett halvt paket noggerglass ♥♥♥ för det är ungefär det godaste som finns. Har du inte provat, DO IT!

Har bestämt mig för att börja slänga in nåt inlägg här då och då. Kan behövas. Jag behöver få skriva av mig nånstans. 

Det är bara med dig som drömmar blir sanna.
För det bästa av allting är du.
Du är min stjärna som lyser upp världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0