så var det den där rubriken ja.

Vaknade med min bästa imorse, han åkte innan mig så fixade mig i lugn och ro. Skolan rullade på och vips var dagen slut. Då fick jag akut saknad efter min pojke så då promenerade jag hem till Andreas och pussade lite på han, såg på tv och spela ps3, bilspel och jag ägde hehehe. Åkte hem till middagen och nu ligger jag och ser på tv nu. Vet inte vad jag ska eller vill göra med livet. JOBBIGT.



Constantly, boy you played through my mind like a symphony
There's no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I've been rescued
I've been set free
I am hypnotized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful
Jag älskar dig så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0