wordfued nöööööörd

THANK GOD IT'S FRIDAY!!!
Hej på er. Hann inte blogga igår, var fullt upptagen med att vara i skolan, i stallet och rida min fina fina fina underbara häst(han har varit jättegrym i fyra dagar nu, helt underbaaaaar) och spela wordfued. Har blivit ett beroende och det är INTE okej. (SPELA MED MIG, HEHEHE: lillbergh!!!)

Nu är jag i skolan, precis haft redovisning på historian. Fick välja om vi ville göra inför hela klassen eller bara inför läraren själv. VI jorde inför helklass och en grupp till. Tror fan resten av klassen är livrädd eller nåt, eftersom de fyra andra grupperna vägrar...

Efter skolan händer något spännande. Lite halv läskigt på samma gång. Vad det är får tiden utvisa...


saknar min fina vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0