JAG ÄR TILLBAKA. Tjockare, lyckligare och olyckligare.





Var ett tag sen. Har inte orkat blogga under lovet, har tillbringat mycket tid i stallet, försökt byggt muskler med Robbie(göra honom tjooockare) och blivit tjockare själv hehe, hängt med vännerna och med älskade pojken.. Får se om jag tar ikapp all förlorad tid nu eller om ni förlorar mig igen, hehe ;) Ska försöka skärpa mig, promise!

SÅ. Hur ser läget ut då? Skolan börjar imorgon. Har hundra uppgifter att göra och är så jävla lat så ni anar inte. Sista sekunden. Alltid. Här njut av två halvdåliga filmer så länge, vi är på gång men vi har lååångt kvar. Huvudsaken är att jag typ älskar lillskrutten och det betyder allt!  Det leder oss dit vi vill i slutet.

Hör nåt! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0