livet

Helgen har flugit förbi. Och orkar inte blogga alla egentligen, men ett livstecken och lite uppdatering då. I fredags så red jag Bobban i ridhuset direkt efter skolan, jättefin var han, red förvänd, sidvärtsrörelser osv. duktig kille!). På kvällen så kom Julia, så blåste vi ut till birsta en snabbis, sen in till stan och åt tacobuffé på Memento, var gott de. Åkte hem till mig och pratade osv, såg på Eva & Adam filmen, nostalgi hehe. När hon for hem så la jag mig och sov.

Igår gjorde jag inget speciellt, orkade verkligen inte göra nåt. Red runt kvarsätt med Emma, Emelie & Lena, riktig mystur. På kvällen var jag bara hemma med familjen och så kom även Catta förbi en sväng, somnade tidigt igår och sov ut tills jag vaknade halv 10 idag, riktigt utvilad. Då powerwalkade jag 10 min på bandet men det var skittråkigt så klädde på mig riktigt och drog ut och gick/sprang ute istället, gjorde jobbiga mag & rump övningar också när jag kom hem, efter de drog jag till stallet och red Bobban, han var vild & galen, fast jobbade faktiskt på bra, så jag är glad idag! Ska snart hoppa in i duschen och sedan övningsköra in till stan för att äta hos mormor & morfar. Ikväll blir det mys med mitt hjärta som jag inte träffat på flera dagar!

PS. Mitt nyttiga liv går asbra. Äter typ inget onyttigt förutom igår då, men då var de ju lördag. Lördag=veckans svullodag :D Fast ska typ leva som Nalle Puh, han är kung han!


Kommentarer
Postat av: argjullan :@

ASSÅ KAN DU UPPDATERA MER ELLER :@@@@

2012-01-22 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0