tråkigt att blogga.

Hej, tycker för tillfället att det är jävligt tråkigt att blogga hehehe.

I helgen har jag tillbringat massa tid med min kärlek, bara tagit det lugnt och myst. Jobbade på hockeyn en sväng igår och blir även jobb på tisdag. Varit i stallet, red ut med lill Emma i fredags och trimmade idag, igår red Mosan, Han var verkligen skitfin idag, var så glad efteråt att det går framåt. Känns väldigt bra. Han fick massage av pappsen så imorn kan de ju hända att han är ännu bättre! ;) Hur som helst har helgen varit väldigt bra så ser inte fram emot skola till veckan. Kan man inte bara få växa upp och göra det man vill varje dag. Blöhöö. Sug.

Det var allt jag hade för tillfället, nu ska jag gå och äta mat, hehehe ♥ förresten så har jag inte ätit ett enda chips i helgen, ja inte ens sen i onsdags faktiskt, imponerande va?!?!?!?! (ni som känner mig vet hur svårt det är för mig att avstå, chips är min drog.) Ska börja träna lite och äta nyttigt och inge godsaker och inge läsk, fast läsk är äckligt så de går braaaa. Duktig flicka hihihihih.



det finaste människan jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0