vad fan håller jag på med?

Haha vet inte riktigt vad jag slagit huvudet i. Men har iallafall bestämt mig för att börja leva nyttigt och träna/motionera lite utöver ridningen hahahahhahaa. Hur ska detta gå då hade jag tänkt? Klev iallafall upp lite tidigare imorse och gjorde några styrkeövningar, skulle egentligen ut och gå men bestämde mig för att skippa de och gå till & från stallet istället(iallafall något av de). Jo, till att börja med så slutade jag skolan innan lunch idag, så gick och handlade ingredienser för att göra mig en nyttig lunch när jag kom hem, läste runt igår och hittade en grym grej som jag ska visa er NU.

OBS detta gör jag inte för att loosa vikt, utan för att må bättre, orka med osvosv. Just so u know.

Denna smarriga smoothie, som faktiskt är den godaste jag ätit(!!!) innehåller:
1dl Kesella (ger protein så att man kan ersätta en hel måltid med denna smoothie.
1dl mättande originalyoghurt(Typ Turkisk yoggy hehe)
1 banan
1-1,5 dl frysta bär. jag har hallon, blåbär och bjärnbär i min.

äsch vafan receptet finns här, http://www.tasteline.com/Recept/Powersmoothie.





dessa får bli dagens mellanmål i stallet. HEHE TÖNTIG JAG ÄR VAAAA <3<3<3<3<333333
nu ska jag till min fina filur.
peace out.


foto: http://emmyeriksson.weebly.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0